Alates 28. oktoobrist saadetakse eHL-is sisestatud töövõimetuslehti lisaks paberkandjale ka elektroonselt haigekassasse.

eHL-i kasutaja jaoks on elektrooniline saatmine märkamatu. Töövõimetusleht edastatakse haigekassale nupule Valmis vajutamisel. Sama töövõimetuslehe parandamise ja tühistamise kohta elektroonilist informatsiooni haigekassale ei saadeta. Seega liigub info töövõimetuslehe kohta haigekassasse ainult esimesel Valmis vajutamisel. Näiteks kui töövõimetuslehe väljastamisel on tehtud viga, mis hiljem eHL-is parandatakse, siis tehtud paranduste informatsioon jõuab haigekassasse vaid paberkandjal. Sellepärast on eriti oluline, et töövõimetuslehtede väljastamisel oldaks varasemast tähelepanelikumad.

Palun töövõimetuslehe väljastamisel tähele panna:

• Töövõimetuslehte saab eHL-is muuta seni, kuni parandamist vajavale töövõimetuslehele pole alustatud eHL-is järglehe sisestamist.

• Et poleks eksimusi kuupäeva formaadis, on soovitav kõik kuupäevalahtrid sisestada kalendrit kasutades.

• Töövõimetuslehe väljastajaks tuleb alati valida arst.

• Pärast statsionaarse tervishoiuteenuse osutamist võib pikendada töövõimetuslehte ambulatoorse ravirežiimiga kuni kaheksaks kalendripäevaks.

• Ambulatoorse tervishoiuteenuse korral tohib töövõimetuslehte kirjutada tulevikku ainult kolm päeva ette.


 

Karin Orason
informaatikateenistuse arendusosakonna projektijuht