Tartu Ülikooli Kliinikum alustas oktoobri viimastel päevadel oma kodulehel juturoboti loomise ja katsetamise projektiga. Projekti eesmärk on kaardistada inimeste korduvad küsimused ja teemad, milles vajatakse enim abi ja nõu. Saadud sisendit kasutatakse juturoboti vastuste algoritmide loomiseks.
Projekti algusjärgus, mil kogutakse juturoboti jaoks sisendit, on Kliinikumi kodulehe külastajad oodatud kasutama vestlusakent, mille vahendusel saab esitada oma küsimused ja saada neile reaalajas ka vastuseid. Katseperioodil vastavad iga päev ajavahemikus 10.00–20.00 inimeste küsimustele patsienditeenistuse, erakorralise meditsiini osakonna, psühhiaatriakliiniku ja naistekliiniku töötajad.
Mõned näited, millist infot katseperioodil pakutakse
Tasub silmas pidada, et vestlusaknas ei broneerita vastuvõtuaegu. Ootamatute tervisemurede puhul tasub jätkuvalt pöörduda oma perearsti või ööpäevaringse perearsti nõuandetelefoni 1220 poole.
EMO
- Erakorralisse vastuvõttu pöördumine (asukoht, parkimine, info saatjatele/lähedastele)
- Ooteaegade pikkus EMO-s, millest see oleneb
- Ravikindlustuse küsimused vältimatu abi puhul, visiiditasu
- Patsiendiinfo koduseks toimetulekuks (nt puugi eemaldamine)
Naistekliinik
- Kuidas oma arsti/ämmaemandat kätte saada, miks ta telefonile/meilile ei vasta?
- Millise murega võib tulla valvekabinetti?
- Kui palju maksab visiit ilma kindlustuseta?
- Kuidas retsepti pikendada?
- Milliseid protseduure tehakse ja mis see maksab?
- Kuidas küsida teisest arvamust?
Psühhiaatriakliinik
- Kuhu ja kelle poole tervisemurega pöörduda, millal on abi otsimisega kiire ja mida siis teha?
- Mida teeb vaimse tervise õde, mida psühholoog ja mida psühhiaater?
- Saame soovitada eneseabivõtteid ja jagada linke
Patsienditeenistus
- Teabe leidmine erinevate terviseseisundite ja protseduuride kohta Kliinikumi kanalitest, patsientidele ja lähedastele suunatud info, muu korralduslik info
- Praktikantidel on võimalik kiiresti ja ühest kohast saada vastuseid praktikaga seotud küsimustele
Kliinikumi Leht