eHL-i valvetelefon on saanud mitmeid murekõnesid seoses sisselogimisega. Alljärgnevalt toon välja enim probleeme tekitanud olukorrad ning võimalikud lahendused:


1. ei märgata salvestatud kasutajanime järel olevat tühikut. Joonisel on toodud näide kasutajast Triinu Lepp.


2. eHL-i kasutajanimi koosneb enamasti väiketähtedest. Soovitus: sisestage palun kasutajanimi alati väiketähtedega.

3. Parooli sisestamisel vajutatakse kogemata sisse CapsLock või NumLock. Kontrollige parooli sisestamisel alati, et klaviatuuri CapsLock ja NumLock oleksid soovitud olekus.

4. Varasemalt on brauseri mällu salvestatud vale eHL-i parool, mida nüüd vaikimisi kasutajale kuvatakse. Loe artiklit edasi, et teada saada, kuidas parooli salvestamisfunktsiooni välja lülitada.

Sarnaselt teiste Kliinikumi infosüsteemidega saab iga eHL-i kasutaja endale isiklikud kasutajatunnused, mida teistele isikutele avaldada ei tohi. Kui on kahtlus, et teie nime alt siseneb eHL-i keegi teine, tuleks parool vahetada. Selleks valige eHL-i horisontaalmenüüst Seaded -> Parooli vahetus.

Erinevad brauserid, millega eHL töötab, lubavad parooli salvestada. Parooli salvestamine võrdub selle jagamisega teistele isikutele. Parooli salvestamist saab maha võtta järgmiselt:

Firefox

Horisontaalmenüüst valida Tools -> Options. Avanenud aknakeses valida Security vaheleht, võtta maha märge valiku Rembember passwords for sites eest ning vajutada nuppu „OK“.

 

 

Internet Explorer (versioon 7)

Horisontaalmenüüst valida Tools -> Internet Options. Avanenud aknakeses valida Content vaheleht. Blokis Auto-Complete vajutada nuppu „Settings“. Võtta märge maha valiku User names and password on forms eest ning vajutada nuppu „OK“.

 

 

 

 

 

Karin Orason
informaatikateenistuse arendusosakonna projektijuht