4. septembrist pakub Tartu Ülikooli Kliinikum patsiendi infokeskuses nõustamiseteenuseid nii patsientidele kui nende lähedastele teemades ja tegevustes, milles Kliinikumi patsiendid raviteekonnal kõige enam tuge ja teavet vajavad.
„Kliinikum pakub tervishoiuteenusteid kõikidel erialadel ning tänapäevases infopaljususes võib olla väljakutseks vajaliku teabe õigeaegne leidmine. Seetõttu oleme igal tööpäeval neil aegadel, mil Kliinikumis kõige enam patsiente liigub, valmis aitama nii vajaliku teabe leidmisel kui ka raviteekonnal teiste oluliste toetavate tegevuste planeerimisel,“ tutvustas patsiente toetava teenuse vajalikkust juhatuse liige, õenduse ja patsiendikogemuse juht Ilona Pastarus.
Patsiendi infokeskusesse saavad pöörduda kõik Kliinikumi patsiendid esmaspäevast reedeni kell 9.00–12.00. Nõu patsiendi teekonnal orienteerumiseks annavad patsiendi info- ja tugikeskuse spetsialistid ning aja broneerimine ei ole vajalik. Spetsialistid aitavad leida teavet erinevates Kliinikumi kanalites terviseseisundite ning protseduuride kohta, samuti majutusinfot, lähedastele suunatud infot, teavet tasuliste vastuvõttude osas ning vajadusel nõustatakse patsiente ka selles, millise spetsialisti poole oleks vajalik pöörduda. Samuti vahendatakse teavet patsiendi õiguste valdkonnast ning kogukonnas tegutsevate patsiendiorganisatsioonide ja tugigruppide kohta.
„Lisaks juba nimetatud tegevustele saame eelneval kokkuleppel pakkuda patsientidele ja nende lähedastele ka emotsionaalset tuge ja nõustamist ning vajadusel ka suulise tõlke abi arsti või õe vastuvõtul,“ rääkis Pastarus.
Patsiendi infokeskuse nõustamisteenused toimuvad Kliinikumi L. Puusepa 8 peamaja ruumis E108 ning on patsientidele tasuta.